Mijn eerste reis buiten Europa - Reisverslagen van Joëlle Nusselder - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis buiten Europa - Reisverslagen van Joëlle Nusselder - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis buiten Europa

Vanuit school konden wij ervoor kiezen om mee te doen aan het project Zuid-Afrika. Ik heb ervoor gekozen om hier aan mee te doen. Met dit project doen we eerst allemaal voorbereidingen in Nederland en vervolgens gaan we voor 2 weken het land zelf bezoeken. Daar gaan we een kijkje nemen in hun cultuur, en we proberen de mensen die het niet het makkelijkste hebben te helpen.

Recente Reisverslagen:

14 April 2019

evaluatie

14 April 2019

de reis

14 Februari 2019

fundraising

14 Februari 2019

bijeenkomsten

02 September 2018

introductie
Joëlle

Zuid-Afrika project van OBC Bemmel

Actief sinds 20 Aug. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1858

Voorgaande reizen:

22 Februari 2019 - 09 Maart 2019

Mijn eerste reis buiten Europa

Landen bezocht: